500 kilo Selen

500 kilo Selen
Maybe in another life... Bundansonraeyvallahyok Gecemi aydınlatan ateş böceğimm <3
Aşık oldum imdat
Geçenlerde sahilde yanıma gelip sohbet etmeye çalışan terslediğim 1 saatlik sohbetin ardından dayanamayıp kalktığım, arkamdan "alınmadın dimi alındın mı özür dilerim" diye ağlamaklı koşturan "hıı aynen alındım ağlayarak günlüğüne yazocam" diye cevap verip yüzüne bakmadan gittiğim çocuk BUGÜN TEKRAR GMRDÜ BENİ "ben sizi bi yerden tanıyo gibiyim" DİYE GELDİ SOHBET ETTİ O LAFI BEN KULLANICAKTIM (6 gündür onu srayıp bunu planlıyodum o beni buldu) VE BANA YAZDIN MI GÜNLÜĞÜNE DEDİ HII AĞLAYARAK DEDİM HAKKIMDA HİÇ BİR ŞEYİ UNUTMAMIŞ HİÇ BİR ŞEYİ Benim de işte bugün adını falan sormak geldi aklıma kxlsncpsmg
500 kilo Selen
Aslında altı gün çok da koskoca değil YA NE YA BEN HER ALTI GÜNDE BİR BU ÇOCUKLA KARŞILAŞICAK MIYIM YETER YA ADINI ÖĞREBDİM BİTTİ BENİM AŞK aslında bitmedi gibi Bugün bana hayvan gibi iltifat etti epey bi şımardım Yanımda arkadaşım vardı Hasi ben gizli kayıt alıyorum seskeri Sen niye gizlice çekmedin çocupum fotoğrafını
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aşık oldum imdat
Geçenlerde sahilde yanıma gelip sohbet etmeye çalışan terslediğim 1 saatlik sohbetin ardından dayanamayıp kalktığım, arkamdan "alınmadın dimi alındın mı özür dilerim" diye ağlamaklı koşturan "hıı aynen alındım ağlayarak günlüğüne yazocam" diye cevap verip yüzüne bakmadan gittiğim çocuk BUGÜN TEKRAR GMRDÜ BENİ "ben sizi bi yerden tanıyo gibiyim" DİYE GELDİ SOHBET ETTİ O LAFI BEN KULLANICAKTIM (6 gündür onu srayıp bunu planlıyodum o beni buldu) VE BANA YAZDIN MI GÜNLÜĞÜNE DEDİ HII AĞLAYARAK DEDİM HAKKIMDA HİÇ BİR ŞEYİ UNUTMAMIŞ HİÇ BİR ŞEYİ Benim de işte bugün adını falan sormak geldi aklıma kxlsncpsmg
500 kilo Selen
Bu iç dökme eylemini falan twitterda yapardım aman aman çocuk bulur beni falan ZATEN TAM İLK DEFA ONU ARAMAK GELMİYORDU İÇİMDEN O SIRADA BULDU BENİ KOSKOCA ALTI GÜNÜN ARDINDAN
Bu sın olaylardan dolayı lütfen bu konulara dikkat edelim. Bir erkek olarak kendimden iğrenip utandım. Lütfen hassas olalım bu konularda.

500 kilo Selen

@kshdll
·
SADECE RT YAPMANIZ YETERLİ BEĞENİYEDE GEREK YOK!
1. Biz kadınlar ‘bayan’ DEĞİLİZ! Hitap biçimi ‘hanımefendi’ cinsiyet ise ‘KADIN’dır. ‘Bayan’ demek kabalıktır. Buna dikkat edelim bu konuda çok hassasımdır! 2. Gereksizce “kadın-kız” ayrımı YAPMAYIN! 3. Kadınlarla nasıl konuşulacağını bilmiyorsanız KAPAYIN ÇENENİZİ! 4. Kadına şiddete, tecavüze SESSİZ KALMAYIN! 5. Kadın cinayetlerinin önüne geçebilmeye çalışırsanız gerçekten bunu başarabileceğimizi unutmayın ve SESİNİZİ DUYURUN! 6. Erkekleri kadınlardan üstün tutmaktan vazgeçin artık! Kendini kadınlardan üstün sayan adam görünümlü mahluklar bir kadınla kıyaslanılamayacak kadar gereksiz ve iğrenç yaratıklar olduğunu bilmeliler! 7. “O kadınsa erkeğin dediğini yapmak zorunda” algısını silelim artık! HİÇBİR KADIN HİÇBİR ERKEĞİN DEDİĞİNİ VE İSTEDİĞİNİ YAPMAK ZORUNDA DEĞİL!!! 8. “O kadın; gece dışarı çıkamaz! O kadın; onu bunu giyemez! O kadın; hakkını arayamaz!” bu gibi düşüncelerden kurtulun artık! Bu düşüncelerden kurtulduğunuz zaman biz kadınları da kurtarırsınız; her gece korkuyla uyumaktan, dışarıya korkuyla çıkmaktan, her an her saniye her tehlikeye hazırlıklı olma zorunluluğundan,......! BİR KADININ KORUNMAYA İHTİYACI YOK! HAKLARININ KORUNMASINA İHTİYACI VAR VE ELİNDEN ALMADIĞINIZ MÜDDETÇE O HAKLARI KORUMANIZA DA GEREK KALMAZ!
Kadın Hakları
500 kilo Selen
Bu anlayışın hâlâ insanlığın ölmediğinin kanıtı 😔 Teşekkürler 🙏