yakınacak yerde yardım etmek mi? gözyaşları yerine eylem mi? nasıl varılabilir o noktaya? kimden sorulacak buraları? insan kör geçer yaşam yollarından. çevremizde bulunan korkunç yoksulluğun ne kadar azını görüyoruz aslında!
kendisini gördüğünde - kendini görmeye alışık değildi- içine büyük bir yalnızlık çöktü. kalabalık arasına karışıp kendini yitirmeye karar verdi. belki o zaman yüzünün ne denli yapayalnız olduğunu unutur ve belki etkinliklerini sürdürebilmenin bir yolunu bulurdu