Kitap ününden ve bence adından dolayı beklentileri yükseltiyor. Okunabilir, bir delikanlının duygu dünyasını anlatan gerçekçi bir psikoloji romanı
Ben beğendim
son derece zevkle okuduğum bir kitap. Bazı yazarlar kurguladıkları olayları öyle bir aktarırlar ki içinde bir parçası olarak kurguyu siz de yaşarsınız.
Ama bu kitapta kurgudaki olay değil kurgu mükemmel. Gerçekçi olmayan bir kurgu öyle iyi ki etrafımda hiç Alba (okuyanlar bilir) var mı acaba diye soruyorsunuz.
Bence okunmaya değer.