Kübüra

Kübüra
@kubelek
ailurophile :) Kendi çapında fotoğrafçı :)
@kubelek·
·
sabitlendi
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim de bir ruhumun bulunduğunu öğrettin."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Olur da bir gün üzerlerse seni, dünya sırtını dönerse sana, sen yine beni ara. Mutlu edemem belki ama oturur seninle ağlarım, karanlığında da yanındayım, unutma..."
Alıntı
Yaşar Kemal'in dediği gibi "Sen iyi bir insansın, onun için seni çok öldürmüşler.."
Alıntı
“Geçecek” dedi, kendi kendine. “Dün geçti ya.”
Alıntı
Sabahattin Ali'nin "Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım." dediği yerdeyim...
Alıntı