K Ü B R A

K Ü B R A
@kubizmx
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir. #SabahattinAli İnsanlar kırıcıydı kitaplara kaçtım. #CemilMeriç
Öğretmen
Türk Dili ve Edebiyatı Türk Dili Yüksek Lisans
45 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
"Hep yalana inanmaya alışmış olanlar doğruya inanmakta güçlük çeker."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Hiçbirimiz basit, yalınkat görmüyoruz kendimizi de, başkalarını da. Kendimizde ve onlarda olmayan nitelikleri yakıştırarak bakıyoruz. Sonra bir gün gerçekle karşılaşınca düş kırıklığı.. bundan dağılıyoruz."
Edebiyat
"Bence bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak. İnsan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi, tamamlanmış olarak görebilir."
Edebiyat
"Hepimizin neşeye ihtiyacı var. Boğuluyoruz burda."
Edebiyat
"Engel diye düşündüğün şeyi düşünmemiş olsaydın, engel olduklarını hiçbir zaman ayırt edemiyecektin."
Edebiyat