ayse

ayse
@kuboaasi
eski bir okurun tekrardan hevesli ve hırslı bir okur olma çabası..
Her neyse... Aslında insan olmak ve yaşamı hayvanlardan daha az anlamak nasıl da hüzün verici!.. Nefretin yanında neden acıma da var?.. Ve neden insanları severiz?.. Neden hem bizi hem başkalarını üzen duyguların tutsağı oluruz?..
Sayfa 60·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En hayranlık uyandırıcı, en verimli insanların, halkların yaşamlarını inceleyin ve kendinize sorun; büyüyüp heybetle göğe uzanan bir ağaç kötü hava koşullarına, fırtınalara boyun eğmiş midir ?
Sayfa 265·Kitabı okudu
İnsanlar ne söylerse söylesin, göz önünde olmayan yaşamlar da içlerinde en az ötekilerim barındırdığı kadar zor görevler barındırır.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Ben bir insanım, insanca olan hiçbir şey bana yabancı değildir.
Sayfa 180·Kitabı okudu
En yüce tahtta bile üstüne oturduğumuz kendi kıçımızdır.
Sayfa 157·Kitabı okudu