Yıldız gibisin bana.güzel ve uzak.yaralarım kadar varım bende işte ve onları zamanın merhametine bıraktım. Zaman belki birgün onları sarar. Gerçi sarmasada farketmez artık . Bendeki yara sana şifa olmadıktan sonra neye yarar
Yaşam bize bütün kitapların öğrettiğinden daha çoğunu Öğretir. Çünkü yaşam bize karşı direnir. İnsan ancak engellerle karşılaşıp onları aşmaya çalıştıkça kendini tanıyabilir..