Psikoloji ile ilgilenenlere önerebileceğim 15 farklı vakaları konu almış bir kitap.
Psikiyatr Gary Small meslek hayatı boyunca incelediği en farklı vakaları isim değişikliğiyle biz okurlara sunuyor. Benim hoşuma giden taraf Psikiyatrist Gary Small'in önce hastalarına olan saygısı sonra biz okurlarını bu farklı vakalardan mahrum etmemesi. Çok etkileyici diyemesem de merak uyandırıyor diyebilirim.
Severek alıp severek okuduğum hatta okudukça zevk aldığım bir kitap. İç dünyamıza ve bize çok farklı bir bakış açısı katıyor. Tek yanıldığım tarafı ise kitapta hayatımızın değişeceğine dair cümlelerin çokça geçmesi. En azından benim açımdan değişen pek bir şey yok diyebilirim fakat bana bir şeyler katmadı da diyemeyeceğim. Ne demişler? ''Yiğidi öldür hakkını yeme.''