Kübra

Ey ölüm, kaç yıl yaşamam lazım, seni avlamak için?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tanımak hayal kırıklığı. Ne demiş şair: "Fazla yakınlığın getirdiği uzaklıktayız."
Artık her insanın son kullanma tarihi var. Çünkü karşımızdakine insan olarak değil, imkân olarak bakıyoruz.
Bir ölüm kaldı özü sözü bir, diyecektim demedim.
Yaşıyorum, beni meşgul etmeyin.