Kübra Yiğit

Kübra Yiğit
@kubraygt
Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde "ben" oldum.
Sayfa 23 - kronik kitap·Kitabı okuyor
Reklam
"Kötü insanlar değiliz ama her türlü kötülük beklenir bizden."
Sayfa 14·Kitabı okuyor
Kişisel Gelişim