k.

k.
@kubrayim
13 Şubat
3 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Uzun bir süre kimseyle konuşmadım; içime döndüm. Dünya ile arama uzaklık koydum. Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedim. İçimde bir suçluluk, hatta kötülük yokmuş gibi yaparsam, yavaş yavaş kötülüğü unuturdum. Böylece hiçbir şey olmamış gibi yapmaya başladım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

k.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·158 syf.·
74 günde okudu
·
2021 8. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
Yoksa dünyaya gelişimin tek nedeni, varlığımın bir yalan olduğu sonucuna varmak için mi?