Eğer aşık olup olmadığınız konusunda kafanız net değilse tek bir şeyden emin olabilirsiniz. Aşık değilsiniz çünkü aşk sorgulatmaz. Sadece çarpar, öyle bir çarpar ki seni yere serer.
Anılar eğer acı verici ise onlarla yaşamak zordu.Tıpkı ayakkabında bir çakıltaşı ile dolaşmak gibi. Boyutu ne kadar küçük olursa olsun, o kadar çok huzursuz ederdi ki seni, şaşırıp kalırdın.
"Görünmez bir camı geçmeye çalışıyorsun. Olmuyorsa boş ver gitsin. Unutma, bizi güçlü kılan zamanında bırakabilmek ya da vazgeçebilmektir. Asla geçemeyeceğimiz görünmez bir camın önünde ömrümüzü harcamak değil. O yüzden bırak gitsin."