📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar bana karşı istediği her şeyi yapmasına rağmen ben hala o insanlar için sırf onlar kırılmasın üzülmesin derdine girmek ve uyuyamak ...İçimdeki bu huzursuzluğun sebebi benmi çok kötüyüm onların arkasından sinirlendiğim için ve bir yandan da anlık gelen yumuşaklık dürtümle hiçbir şey söyleyememek...
İçim ağlıyor, korkuyorum umutsuzluğa düşmekten.Rabbim ben sana olan inancımı yükselttikçe aynı imtihanın daha ağırı ile baş başa kalmaktayım.bu iyi mi kötü mü bilmiyorum.belkide bir şeyleri düzeltmem gerekiyor yada yerimde durmam gerekiyor bunuda bilmiyorum.Bana karşıma çıkan olan durumlar için idrak seviyesi ver Allah'ım....