Nar ağacı okuduğum en iyi kurgu değil ama en sevdiğim kitaptır. Bu nasıl oluyor bilmiyorum ama nar ağacını anımsamak bile beni bambaşka bir düşünce dünyasına götürüyor. Daha önce bu kitabı hediye ettiğim kişiler olmuştu, muhtemel bundan sonra da bir kitap hediye edecek olursam bu nar ağacı olur. "Çünkü sevdim ve ben kalbiyle yaşayanlar zümresindenim.."
Bazı kitaplar zamanlarını aşar ve yazıldığı dönemden çok sonra bile birilerinin söylemek istediği şeylere tercüman olur. Vicdan her çağda zorbalığa karşı..