Okumayı seviyorum, insanları, dogayı gözlemlemeyi...hayatın ve varlığının anlamını bulmayadır çabam, belki bulunca yarına bırakacak bir güzellik bulurum, ne demişler Bâki kalan bu kubbede hoş bir sadâ imiş”
Ölüm gibi bir şey hayata küsmek. Hatta ölümde bir başka hayata geçiş umudu bile taşıyabiliyor da insan, yaşarken yaşamdan vazgeçmek...üstesinden gelinir gibi değil.