r

r
@kullanici_345
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hayatı nasıl tanımlayabileceğime uzun zaman kafa yordum. gereksiz olduğunu anlamam çok vaktimi aldı. hayatın tanımlanmaya değil, anlamlandırılmaya ihtiyacı vardı. büyük göç gerçekleştikten sonra geride bıraktıkların kadardı yaşamak.
“söylenmesi gereken” söylenmeli mi (idi)?
“yamasız ve yarasız olanlar, hiç yaşamayanlardır.”