r

r
@kullanici_345
hayatı nasıl tanımlayabileceğime uzun zaman kafa yordum. gereksiz olduğunu anlamam çok vaktimi aldı. hayatın tanımlanmaya değil, anlamlandırılmaya ihtiyacı vardı. büyük göç gerçekleştikten sonra geride bıraktıkların kadardı yaşamak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“söylenmesi gereken” söylenmeli mi (idi)?
“yamasız ve yarasız olanlar, hiç yaşamayanlardır.”
‘beklentini hadi sen inşa et. saygınlığını kendin oluştur. değerini önce sen farket.’
ancak, bundan böyle sen, geçmişine üzülmek yerine, geleceğinle övünmeye gayret sarf edeceksin.