r

r
@kullanici_345
“söylenmesi gereken” söylenmeli mi (idi)?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“yamasız ve yarasız olanlar, hiç yaşamayanlardır.”
‘beklentini hadi sen inşa et. saygınlığını kendin oluştur. değerini önce sen farket.’