r

r
@kullanici_345
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‘beklentini hadi sen inşa et. saygınlığını kendin oluştur. değerini önce sen farket.’
ancak, bundan böyle sen, geçmişine üzülmek yerine, geleceğinle övünmeye gayret sarf edeceksin.
arkadaş! küfür yolunda yürümek, buzlar üzerinde yürümekten daha zahmetli ve tehlikelidir. iman yolu ise suda, havada, ziya’da yürümek ve yüzmek gibi pek kolay ve zahmetsizdir.
bugünün gençleri, çabuk iş gören bir makine gibi yetişiyorlar. fakat insan asla bir makine olmamalıdır. insanın iyi ile kötüyü, güzel ile çirkini ayırt edebilecek bir kafası olmalıdır. ben bugünkü gençlikte en büyük eksiklik olarak bunu görüyorum. çocuklarımıza başka türlü bir terbiye verelim. yoksa tâlimli köpeklerden farkları kalmayacak.