kunala

kunala
Regular every day normal guy
Biçem. Allah’ım bu ne biçim kelime. Bu kelime insan olsa görünce sokağımı değiştiririm. Sokak adı olsa taşınırım. Uzay mekiği olsa dönmemesini dilerim. Tabi mekikte canlı olmayacak. Biçem... Kim uyduruyor böyle 5.sınıf artistik lafları...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birisi size evet/hayır şeklinde cevap verilebilecek türde bir soru sorduğunda, cevabınız hayırsa, muhatabınıza kısaca hayır demek yerine uzunca “Murat Menteş süslü cümleler kurmadan, alengirli kelime oyunları ve uydurma alıntılar yapmadan yaşayabilir mi?” diye sorabilirsiniz. Çünkü yaşayamaz. Yani hayır.
Engelleyince dünyayı temizliyormuş gibi hissediyorum. Bazen şu akışa balığa çıkar gibi çıkıyorum. Engelledikçe hoş bir iş yapıyor gibi oluyorum. Tabi engellemenin de bazı kriterleri var. Her saçmalayanı engellersem kendimi silmem gerekir.
Plan ve planlama
50’li yaşlara kadar dandiklikten şikayetçi olmayı planlıyorum. Sonra umursamayabilirim. Tabi 40’larda göçmezsem. 30’ları merak ediyorum. 20’ler şöyle böyle geçiyor. Yarına sağ çıkarız inşallah. Amin.
Arkadaşlar profilime mesleğimi yazdıktan sonra milyorlarca soru geldi. Profesyonel sıra bekleyicisi olmak zaten yeterince zorken biraz kafa rahatlatmak için girdiğim şu platformda karşılaştığım sorulara bakın. Yıllarca en özel üniversitelerde okudum ve profesyonel sıra bekleyici oldum ben. Bunu haketmiyorum. İnsanlar profesyonel sıra bekleyicilere gerçekten çok yükleniyorlar. Geçen yine biri soru sordu profesyonel sıra bekleyiciliğiyle alakalı, kitap önerdim ve bana dediği şeye bakın: Sen okuduklarını anlatır mısın? Gerçekten bu ülkede profesyonel sıra bekleyici olmak çok zor. Hele akademik camiadaki konumumuz zaten içler ve dışlar acısı. Tümden apacı. Zaten her profesyonel yazışımda profosyonel yazmamak için kendini zor tutuyorum. Bir de siz zorluk çıkarmayın lütfen. Profesyonel sıra bekleyicilere saygı + rep.