Arkadaşlar profilime mesleğimi yazdıktan sonra milyorlarca soru geldi. Profesyonel sıra bekleyicisi olmak zaten yeterince zorken biraz kafa rahatlatmak için girdiğim şu platformda karşılaştığım sorulara bakın. Yıllarca en özel üniversitelerde okudum ve profesyonel sıra bekleyici oldum ben. Bunu haketmiyorum. İnsanlar profesyonel sıra bekleyicilere gerçekten çok yükleniyorlar. Geçen yine biri soru sordu profesyonel sıra bekleyiciliğiyle alakalı, kitap önerdim ve bana dediği şeye bakın: Sen okuduklarını anlatır mısın? Gerçekten bu ülkede profesyonel sıra bekleyici olmak çok zor. Hele akademik camiadaki konumumuz zaten içler ve dışlar acısı. Tümden apacı. Zaten her profesyonel yazışımda profosyonel yazmamak için kendini zor tutuyorum. Bir de siz zorluk çıkarmayın lütfen.
Profesyonel sıra bekleyicilere saygı + rep.