Seni tanımasaydım herhalde başka türlü bir insan olurdum. Daha mı iyi olurdu bilmiyorum; ama herhalde daha az bedbaht olurdum. Bunun niçin böyle olduğuna sen pek akıl erdiremezsin.
Hiç merak etmedin mi, belki hasta oldum...? O takdirde bana bir iki satırlık bir şey daha yazabilirdin. Hani son günlerde bunu da beklemedim değil.Seni kendime karşı biraz daha alakalı görmek herhalde hoşuma gidecekti.Ama ne yapalım,hisler zorlamaya gelmez.