Ama hepiniz, hepiniz
Hepiniz geçim derdinde.
Bir ben miyim keyif ehli, içinizde?
Bakmayın, gün olur, ben de
Bir şiir söylerim belki sizlere dair;
Elime üç beş kuruş geçer;
Karnım doyar benim de.
Nahit senden çok rica ediyorum.Bunun böyle olduğunun farkındaysan, bana söyleyecek hiçbir şeyin yoksa, benden hiçbir şey beklemiyorsan, haber ver ben de bileyim.
Seni rahatsız etmeyeyim.
Zaten sıkılıyorum.Bu sıkıntılarıma bir de seni izaç eden (bunaltan) adam olmanın azabı karışmasın.Sana ancak ondan sonra rahat yazabileceğim.Bana bir selamı bile çok görmüşsün.Ben henüz o halde değilim.Henüz bir şeyler ümit edebiliyorum...
Cevabında en çok bu nokta üzerinde durmanı rica ediyorum.