Bak bir sigara daha yaktım, ışıkları kapattım. Odam duman altı, şimdi yalnızlıkla başbaşa kalma vakti yani sensizliğin saati. Gece yarısına az kalmış, hatırlarsan sevdanın kalbimizde çarpan en azılı vakti. Yastığıma sarılıp uyumak ne demek biliyor musun sen? Anıların boğazıma düğümlenmesi ne demek biliyor musun sen? Bilmezsin çünkü sen şu an en derin uykularındasın kim bilir kaçıncı rüyandasın. Hiç mi değeri yoktu geçen günlerin, hiç mi anlamı yoktu birleşen ellerimizde ısınan sevdanın. Sen şimdi yoksun ben de bunun acısına yazıp yazıp duruyorum ama boşuna...