Iç sesimle küsüz. sıfır saka. istemedigim seyleri düsündügü icin küstük
Vaat
Keskin gözyaşlarıyla kesildi umutlarımız, Dul kalmış gecelerin evlatları olduk. İçimizdeki nefreti çağlara kustuk. Sebepsiz yalnızlıkların içine, Sahipsiz hayatların günlerine gömüldük.
Reklam
Ne tamamen küstük hayata, ne de tamamen bağlandık. Aradayız işte!
nasıl böyle koptuk biz? neden küstük, niye sustuk hiç?
Müzik
Evet bu gün bir defter kapandı En yakın arkadaşımla küstük Bu iletiyi asla görmeyeceğini biliyorum ama İyi ki dostum oldun Ve keşke dostum kalsaydın
Kan ve Sessizlik Allah Allah… Rüzgârında ne değişti? Sana tapanlar gitti de İnsanoğlu tükenmedi mi hâlâ? Sana uyanlar var elbet, Ama sesimi duyanlar gitti. Uykulardan uyandık da Kabuslar bitmedi, izleri kaldı. Gözyaşında kan var — Bak, alırsın şeytan. Önce kandırdığın insanlar dirilsin, Sonra kendi nefsine yenil be şeytan. Ortaya çıktın hep, Ama her seferinde yenildin. Ne oldu düşmanın? Ateşler, kinler, iblisliğin… Güneş doğduğunda bile Karanlığa tapan kardeşlerin var. İnsanlık dedikleri — Yamyamlığa bulanmış bir iz gibi. Biz aldırmadık sana, Yıkamadın bizi, kirletemedin. Uşakların işkence etti,
1000Kitap
Reklam
Reklam