irem

Gece dilsizliğinde sesler büyütüyoruz Uykular dağılıyor kuşkular dehlizinde Kendi elimizle boğup kendi sesimizi Başımız eğik geçiyoruz kapılardan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl ve neden, Geçip gitti zaman... Geçip gitti ve Bir daha dönmedi geri...
Çok istiyordum o zaman Düşüncelerimi söylemeyi Ya da düşünmeyi yalnızca- Sonra söyleyeceklerimi: - O gün yüreklerin en temizi En sıcağı gezdiriyordu beni uzun dehlizlerde Beyazlıklar ve yürekler arasında.
Kelimelerin gücünü yitirdiği Senin kelimelerin parangalarını parçaladığı Ve göküzünde özgrüce uçtuğu an İşte bu andır...
Hiçbir yerde görünmüyordun Hiçbir yerde yoktun