Sinem

10/10
·68 syf.·
2020 4. kitabı
*Kelimelerim seni korkutmasın; ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez. Senden tek istediğim, şu anda sana kaçmakta olan acımın hakkımda ele verdiği her şeye inanmandır. Her şeye inan, senden sadece bunu istiyorum: insan biricik çocuğunun ölüm anında yalan söylemez* Kitabı ikinci okuyuşum. Gerek akıcılığı gerek karakterlerin ruhuma dokunuşundan dolayı, tekrar tekrar okuyacağım bir kitap. Alt sınıf aileye mensup (babası vefat etmiş, annesiyle yaşıyor) küçük bir kızın; kültürlü, farklı, kendi bakış açısına göre oldukça iyi niteliklere sahip bir adama olan karşılıksız aşkı konu edilmiş. Kız, adama olan aşkından her şeyden vaz geçmeye hazır, hatta kölesi olmasını istese olacak dereceye kadar varan bir hayranlık duygusuna sahip. Bazı kısımlarında insan oturup düşünüyor insanın bu denli bağlanmasının nedenlerini. Hep bir sevgi arayışından kaynaklanmıyor mu?
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
Esra Çağlar isimli okura yanıt verildi
Sinem
Ara vermeden tek solukta okunabilmesi de cabası
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ey Tanrım! Gözyaşlarımı görüyorsun! Insanı bu kadar aciz yaratmana rağmen, onun elinde olanı alan, sana karşı beslediği birazcık inançtan bile mahrum bırakan kardeşler vermesen olmaz mıydı? Zira ot kökünden, asma dalının gözyaşlarından şifa beklemek sana inanmak değil midir?
Okurgezeryazarçizer isimli okura yanıt verildi
Sinem
O kadar değil yaklaşık 130 sayfa
Ey Tanrım! Gözyaşlarımı görüyorsun! Insanı bu kadar aciz yaratmana rağmen, onun elinde olanı alan, sana karşı beslediği birazcık inançtan bile mahrum bırakan kardeşler vermesen olmaz mıydı? Zira ot kökünden, asma dalının gözyaşlarından şifa beklemek sana inanmak değil midir?
Okurgezeryazarçizer isimli okura yanıt verildi
Sinem
Size ne kadarı çok gelir?
Ey Tanrım! Gözyaşlarımı görüyorsun! Insanı bu kadar aciz yaratmana rağmen, onun elinde olanı alan, sana karşı beslediği birazcık inançtan bile mahrum bırakan kardeşler vermesen olmaz mıydı? Zira ot kökünden, asma dalının gözyaşlarından şifa beklemek sana inanmak değil midir?
Okurgezeryazarçizer isimli okura yanıt verildi
Sinem
Okuyun
Ey Tanrım! Gözyaşlarımı görüyorsun! Insanı bu kadar aciz yaratmana rağmen, onun elinde olanı alan, sana karşı beslediği birazcık inançtan bile mahrum bırakan kardeşler vermesen olmaz mıydı? Zira ot kökünden, asma dalının gözyaşlarından şifa beklemek sana inanmak değil midir?
Okurgezeryazarçizer isimli okura yanıt verildi
Sinem
Okumadan bilemezsin değil mi?