K.Y.E.

K.Y.E.
‘’Nosce Te İpsum.‘’ |TGE|
Reklam
Benim ışığımın senin karanlığında daha iyi olduğunu kim söyleyebilir?
Sayfa 265·Kitabı okudu
Edebiyat
Gül yalçın isimli okura yanıt verildi
K.Y.E.
Teşekkür ediyorum 🍀
İki depremi de bizzat yaşadık.. Bu korku endişe kaygı vs nasıl geçecek hiç bilmiyorum. 7 aylık bebeğimi eşimle nasıl koruyacağımızı hiç bilmiyoruz...
Sosyaldeli isimli okura yanıt verildi
K.Y.E.
Teşekkür ederim..