Okumadım, yarım bïraktım. Çűnkű çok sıkıldım. Nefret oyunu çok gűzeldi ve ona bakarak almıştım bu kitabı ama hiç beğenemedim. Cűmleler anlamsız ve gereğinden çok fazla uzatılmış geldi bana. Birçok kez okumayı,devam edebilneyi denedim ama gitmiyor. Boş ve ilişki cűmleleri dolu. En azından başı őyle çűnkű devam edemedim. Ileride belki tekrar okumayı denerim. Tercih meselesi ama bu kadar tıkandığım bir kitap olmamıştı. Okumakta karar sizin.