Çok iyi bir seri alıp okumalısınız. Zevkler elbette tartışılmaz ama sizi bağlayan bir konusu ve akıcılığı var. Tavsiye ediyorum ben çok beğenerek severek okudum.
Anlatmaya gerek yok direk alıp okuyun bu seriyi. Ben çok sevdiğim bir dostumun tavsiyesi üzerine başladım ve okumalara doyamadım. Seri 4 kitaptan oluşuyor ve okurken sizi başka bir dünyaya alıp götürüyor. Seri olarak bayıldığım iki set var ve bu onlardan biri. Şiddetle tavsiye ediyorum. Bence mutlaka alıp okuyun.
Kitaba genel olarak bakacak olursak başarılı olduğunu söyleyebilirim. İsmine bakarak içerisinde daha karışık olaylar barındıracağını düşünmüştüm ama öyle olmadı. Bir grup arkadaş var bir olay oluyor ve bunun sonucunda da kitap bitiyor. Bu kadar kısa özet olmaz belki ama dahasında da kitabı tamamen anlatmış olurum :))). Akıcılığı çok güzel, vaktiniz varsa bir gün içerisinde okuyup bitirebilirsiniz. Direk sizi içerisine alıyor ve bir sayfa daha bir sayfa daha derken kitap bitmiş olucaktır. Finaline gelirsek okurken tahmin ettiğim son çıkmadı şaşırttı beni ama çok farklı bir sonuçta değildi. Kısacası arada ve kafa yormadan okumak isteyeceğiniz kirap türündendi. Okumanızı tavsiye edebilirim ama ‘ Muhteşemmm’ den ziyade ‘okuması keyifli’ bir kitaptı.