📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kanuni Sultan Süleyman : Dırahtı (ağacı) sarmışsa karınca, zarar var mı karıncayı kırınca?
Ebussuud Efendi : Yarın hakkın divanına varınca, Süleyman’dan alır hakkını karınca.
Kitabın kurgusu ve konusu gerçekten güzel. Hızlı bir şekilde okuyup bitiriyorsunuz ama aklıma takılan birşey oldu. Çevirisi mi karışık yoksa orjinali de böyle mi onu bilemedim. Okurken bazı yerlerinde kafamı karıştıran noktalar oldu, net bir roman olmasına rağmen. Sanırım bu kitabı orjinalinden okumak daha keyifli olurmuş. Çok fazla şey olmamasına rağmen güzel ilerliyor. Bakalım 3. kitabında neler olacak. Kendimce vardığım kanaatten sonra eğer ingilizceniz varsa bu kitabı bence orjinalinden okuyun derim. Sanki çok daha iyi olurmuş gibi geldi.