📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın başlarındayım ama çok etkiledi beni. Bu kitabı okuyan birkaç kişinin elinde görmüştüm hiç ilgimi çekmemişti. Sonrasında Yunus Emre'yi anlattığını öğrendim ve okumak istedim. Anlatım biraz karışık geldi bana bazı yerlerini anlamakta zorlandım ama konusu itibariyle okunmalı. Kitapta sadece dikkatimi çeken şimdiye dek Allah yerine "tanrı" kelimesinin kullanılması biraz acayip geldi bana. Anlatıma göre o kısımlarda tanrı dendiğini pek sanmıyorum ama gerçekten ölemiydi yoksa yazar öle mi yazdı onu bilemiyorum. Bu durum beni rahatsız etti sadece.
Kitap kapağıyla ve ismiyle çok cazip geldiği için almıştım bu kitabı. Daha eğlenceli ve hareketli bir konu bekliyordum. Anlatımı akıcı ama konusu beni okurken pek sarmadı. Sıradan geldi ve heyecanlandıracak bir durum ve merak yoktu. Açıkçası tavsiye edebileceğim bir roman olamadı bu kitap. Merak edip okumak isteyen yine okuyabilir tabi. Kısaca konusundan bahsedersemde bir kadının hayatındaki hareketli olan bir dönemini anlatıyormuş gibiydi.