Grinin Elli Tonu’nun Türk versiyonu gibi geldi bu kitap bana.Grinin Elli Tonundaki kadar cesur olunamayan ama bazı kısımların fazlasıyla bu kitabı çağrıştırdığı ve içine de bir miktar psikolojinin katıldığı bir kitap olmuş. Çok güzel cümleler var içerisinde evet ama hayatımızı değiştirecek bir kitap değil. Çok şey katmayan ama dizi izler gibi merak uyandıran, kişilerin birbirleriyle olan bağlantısını merak ettiren bu kitabın devamını da okuyacağım ve belki tüm seriyi tamamladığımda düşüncelerim değişecek. Merak unsurlarının çok yoğun olarak yerleştirildiği bu kitabı mutlaka okumalısınız diyemeyeğim.