"Sanırım insan yaş aldıkça geçmişin her konuda şu andan daha iyi olduğunu düşünmeye başlıyor.
Bir yüzyıl önceki yaşlılar iki yüzyıl öncesini özlüyor, iki yüzyıl öncekiler üç yüzyıl öncesini özlüyor. Her dönemde bir “andan memnuniyetsizlik” var."
"Ben bilge bir adam değilim ama beni iyi dinle şimdi. Geçmiş bizler, şimdide hayatta kalamazlar. Bu yüzden ölmeleri ve yerlerini yeni bizlere bırakmaları gerekir. Geri dönebilmenin bir yolunu bulsan bile şu anki sen olarak da oraya uyum sağlayamazsın. Şimdide var olmaktan korkmak da ancak kendini hiç tanımayanların işidir. Sen onlardan biri değilsin, Eira. Öyle olduğunu düşünerek kendinle aranı açma."