#bugünkükelimemiz #havf
Ne olurdu bazı sözleri hiç söylememiş olsaydın, ya da bazı sözleri hiç söylememek için kesin kararlar almamış olsaydın…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizim kültürümüzde açık sözlü olmak, çoğu zaman "dobralık" veya "kabalık" olarak etiketlenir. Birisi "ben bunu böyle düşünüyorum" dediğinde, bu bir tartışma başlatır. İnsanlar ise çatışmadan, yüzleşmeden ve "kötü kişi" olma riskinden o kadar korkarlar ki, imayı bir "sosyal sigorta" gibi kullanırlar.
Kendi içindeki fırtınayı dindirebilen bir ruh, dışarıdaki dünyanın gürültüsüne karşı en büyük zaferi kazanmıştır.
Fikir yanlışlanamıyorsa bir süre daha ayakta kalır.
İnsan ve Duygular
Birine sadece varlığı için teşekkür etmek, yapılabilecek en büyük nezakettir.