Selinsu Taştan

Selinsu Taştan
@lApollonll
Şeyhim beni 70'lere ışınla, 3 milyar saniyem bitmeden önce Sonsuzluğu bükeyim, kalan ömrümce Tasavvuf strese iyi geliyor bence Şeyhim adım kara listede, eyvah! Görünmüyor hicret yolunda vaha Açamam, açamazsın, açılmaz şeyhim, Sıfırın içine bir delik daha Şeyhim 14 milyar yıl ne çabuk geçti Yaş kırk oldu kırklara karışamadım Ben defterden sildim ölümsüzlüğü, Şeyhim kainata alışamadım
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Canım kalmış bir bakışta konuk eyle tut elimden sev işte
Müzik
Virgüllerim bitti.
Yaraların üzerini üflemek gerekiyor ya bazen, işte insan en yakınındakinin gözlerinden, sıcak kucağından ister bunu. İyileşmek için sıcak bir nefese muhtaç olur. Kimseyi çaresiz bırakmayın. Aynı yaralar sizde açıldığında o yaralıya ihtiyacınız olabilir. . . . . . Yaralayan gelip iyileştirsin diye beklerken o başka sökükleri dikiyor, yaralara pansuman oluyorsa, bekle. Yaralanınca sana gelecektir. Gelince ne yapacağını düşünürsün. Piraye, şimdi kendi kendine yaralarını üflemeli. Geçecek. Kim geçmişte kalmış ki? Yarınlar boşuna yaratılmadı, hakkını vermeli ve bırakmalı geçmişi, geçtiği yerde. GEÇmiş de geç, Piraye.
Sayfa 16 - 113
Baktığım yerde sen varsan anlam buluyor gözlerim. Bakılası gözlerin sağ olsun.
Sayfa 35