Şeyhim beni 70'lere ışınla,
3 milyar saniyem bitmeden önce
Sonsuzluğu bükeyim, kalan ömrümce
Tasavvuf strese iyi geliyor bence
Şeyhim adım kara listede, eyvah!
Görünmüyor hicret yolunda vaha
Açamam, açamazsın, açılmaz şeyhim,
Sıfırın içine bir delik daha
Şeyhim 14 milyar yıl ne çabuk geçti
Yaş kırk oldu kırklara karışamadım
Ben defterden sildim ölümsüzlüğü,
Şeyhim kainata alışamadım
Yaraların üzerini üflemek gerekiyor ya bazen, işte insan en yakınındakinin gözlerinden, sıcak kucağından ister bunu. İyileşmek için sıcak bir nefese muhtaç olur. Kimseyi çaresiz bırakmayın. Aynı yaralar sizde açıldığında o yaralıya ihtiyacınız olabilir.
.
.
.
.
.
Yaralayan gelip iyileştirsin diye beklerken o başka sökükleri dikiyor, yaralara pansuman oluyorsa, bekle. Yaralanınca sana gelecektir. Gelince ne yapacağını düşünürsün. Piraye, şimdi kendi kendine yaralarını üflemeli. Geçecek. Kim geçmişte kalmış ki? Yarınlar boşuna yaratılmadı, hakkını vermeli ve bırakmalı geçmişi, geçtiği yerde. GEÇmiş de geç, Piraye.