Selinsu Taştan

Selinsu Taştan
@lApollonll
Gülüş bir yanaşım'dır bir öbür bir kişiye Özdemir Asaf
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sorarlarsa, "Ne iş yaptın bu dünyada?" diye, rahatça verebilirim yanıtını: "Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...
Peki ya gelmeyince ne oldu, onu mu merak ediyorsunuz? Sorunuzun cevabı içinde. Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım, dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten... İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır...
Sayfa 166
Herkes ötekilerin duasını sustursun diye kendi tanrısına yakarıyordu.
Sayfa 33
senin için kalkmış kadehler, İstanbul bu yüzden çın çın kulak kabartırsan Galata Kulesi'ndeki caz patlamasını duyacaksın