Tabiki Zweig ı ayrı bir heyecanla okuyorum.Bu kitapta annesinden almadığı sevgiyi,kendinden yaşça büyük bir adama saplantılı bir şekilde aşık olan kızı anlatıyor.Ve Stefan insan psikolojisinden o kadar iyi anlıyorki her sayfasını ayrı bir merakla çevirdim.Herkes okumalı bu platonik aşkı..