Kin, öfke, intikam gibi duygular bazen öyle kaplıyor ki içimiz ve dışımızı...rüyamızda bile incitmekten korktuğumuz insanları bir an bile içimiz sızlamadan kıyabilir, hayatımızdan silebiliriz.
Pişman olduğumuzda...
Tanrım!
insanoğlu ne gariptir...
çocukken sana yalvarıyordum komşunun kızında olan oyuncaktan bana da vermen için,
Sonra...çok oyuncağım oldu
Ama hevesim kaçmıştı...
Galiba her şeyi büyüleyici kılan
Bizde olmayışıdır...