Vashti Bunyan

Vashti Bunyan
@la_vin_ya
Kaçıyordu ruhum benden ve içimdeki senden...
hayattan öğrendiğim bir şey var. Her yerde kötülük çok kuvvetli ve zor yeniliyor. iyilik daha zayıf kalıyor.
Reklam
Tekrar insanlar mı olaylara göre değişir, yoksa olaylar mı insana göre oluşur diye sordum kendi kendime.
"Sence bir insan, kendisine yapılan kötülükleri karşısındakilere aynen uygularsa doğru davranmış olur mu?" "Kim olduğuna bağlı" dedi...
İnsan her gün gördüğü denizin, evinin önündeki kayanın üstüne konan martının güzel olduğunu düşünmez.
Bir insanı her hangi biri kırabilir, ama bir tek en çok sevdiği, acıtabilirmiş, çok acıttığında anladım... Can Yücel🌾
Reklam