Batı kültürü insanı her şeyin merkezine koyuyor. Doğayı kendisinden aşağı, kaynakları sömüreceği, açgözlülüğünü doyuracağı bir nesne olarak görüyor. Daha fazla kazanmak için doymak bilmeyen hırsıyla çevresine zarar verdiğini, bu zararın kendisi için intihar olduğunu bilmiyor.