Instagramdan yayınlarını izledikten sonra kitabını okumaya karar verdim. İlk önce kadınlar sıcak erkekler soğuk severi okudum, daha sonrada bu kitabına geçtim. Gelişimin içten dışa doğru, sen değişirsen, bakış açın değişirse her şey değişir. Önce kendimizi sevmeliyiz ki karşımızdaki insanda bizi sevip, saygı duyabilsin. Her ne kadar duyduğumuz, bildiğimiz şeyleri anlatsa da bence okunmaya ve uygulanmaya değer umarım uygulayabilirim. Kitap iki bölümden oluşuyor. Birinci bölüm insanın kendine olan öz değeri ve öz saygısını geliştirmek, ikinci bölüm ise ilişkideki değerimizi arttırmak, ilişkilerde nasıl tutum sergilememiz gerektiğini anlatıyor.. Akıcı, anlaşılır ve sade bir dille yazılmış. Kitaba kendinizi bırakırsanız su gibi akıp gidiyor.