Moruk tilkinin ağzında sansar, vakit geceye çeyrek var. Dolanıyor tarlada bağıra bağıra. Desinatör sancılar zihnimi bulandırıyor. Lamba direğiyle bozacağım ebru sanatını. Ne yazık ki bana kalmıyor, saçlarımın yeli yeni bir yorum getiriyor menevişe. "Yanaklarına yaş yumurtlamış gözlerin, tut yoksa kırılacaklar." Bırak öleceğine varsın her biri. Uğraşamam. "Bak şu düşeni gördün mü? Sırtı pek bi kanlı." Kınadır o kına. Yauv bırakır mısın artık gözyaşlarımı dikizlemeyi. "Aa bak şu... Dün gece görmüştüm benzerini." Yumruk istiyorsun sanırım. "Ya şuna ne demeli, rengi şarabi." En iyisi yüzümü yıkayım yoksa senin susacağın yok. Bu kadar da engel olunmaz ki içimin sesine. "Tamam tamam, bırak kırıldıklarıyla kalsınlar. " Başka ne oldu ki zaten. Hep kırıldığımla kaldım.. Neyse. Bunları düşünmenin yararı yok ne şimdi ne de ilerisi için. Ne diyorduk? "Bilmiyorum. Unuttum." Bir kez de işe yarasan olmaz mı? "Kafan çok karışık, hangi birini aklımda tutayım?" Her günlüğüme davetsiz misafir olup kalkıp gitmemeyi biliyorsun ama. "Ne demiştim hatırla." Hafızam çok kötü, unuttum. "Sen var oldukça ben de..." Ha evet o salak cümle. Uyuyalım o zaman senin susacağın yok. "Nasıl istersen.". Başka çaren yok tabii nasıl istersen. Neyse. İyi geceler, Red Kit rüyalar. Uyanınca not al, anlatırsın neler gördüğünü. "Tamam. Sen de." O seni pek ilgilendirmez işte. Neyse neyse laf lafı açıyor, koyun sayıp uyuyalım. "99" E yuh ama. "Sen konuşurken ben uyumaya çalışıyorum ya zaten hep aklında." Bir gün tanımlayacağım seni, herkes şaşıracak. 22 Haziran 2026
Lafimin altında laf aramanıza gerek yok o laf zaten size
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Masum biri olduğuna inansam böyle davranmam ama sen gıcıksın bana laf atıyorsun videoda yine diye ben de dalga geçiyorum dhdhdh
Tartışma esnasında söyleyecek muhteşem bir laf bulup, heyecandan kekeleyerek bütün karizmayı çizdirmek benim ata sporum
Dualarıma bile karışıyorlar yeter amk pardonda sizene siktirin gidin sizi ne ilgilendiriyor hem gönderiyi beğeniyorsun hemde laf ediyorsun SANANE kardeşim
Belki sana yazamıyorum ama..
seni çok sevdim öyle laf olsun diye değil gerçekten sevdim ve ve bu sevgiyle birlikte çok çabaladim kalman için çabaladım analaman için çabaladım susmak zoruma gittiği halde susmayı bile denedim bazen kendi hislerimi ikinci plana attım yeterki sen uzaklaşma diye yorulduğum halde vazgeçemedim kırıldığım halde yine sana döndüm ben elimden geleni yaptım mesaj atım bekledim umut etim bir kelimeye bir ilgiye küçücuk bir çabaya bile tutundum senin için içimde büyüdüğüm şeyler vardı hayallerimiz vardı belki sen fark etmedin ama ben seni hayatım da gerçekten bir yere koydum geçici değildin benim için en çok acıtan şey de bu zatennn bu kadar cabalamisken ben hiç uğraşmamisim gibi değer vermemişim gibi davranman ama şunu bil ben hâla varım bırakmadım seni ayrı olsak bile senin adını ezdirmem seni her ne olursa olsun her ortamada adın geçerse sovunurum ilk başlarda o kadar güzeldiki rüya gibiydi her rüyanın bir kabusu da oluyor ya şu anki halin kabus gibi ilk baştaki halinden eser yok öyle işte