Bazı şarkılar vardır, neden yazıldığı bilinmez ama sanki sizin için yazılmış gibidir. Bazı şarkılar vardır ve kısık sesle dinlenilmeyi talep eder sizden. Buram buram acı kokan satırların herkesçe duyulmasını istemez. Duymakla duymamak arasındaki o sesle dinlenilmesi gereken şarkılar vardır. Sen mi sesli düşünüyorsun, şarkıcı mı söylüyor fark edemeyeceğin...
"Mezarlıklar neden soğuk olur diye duşündün mü hiç?"
...
"Ben ne zaman gitsem üşüyorum. Tuhaf," dedi. "Bunun sebebi sanırım bizi saran kolların artık yerin altında olması." "Hayır. Sende kendine yer açan kişinin artık yerin altında ol- ması," dedi. “İçinde boşluk olursa üşürsün, kız çocuğu."