lain
Takip Et
lain
@lain
Okur
gövdemi çiçekli perdelerin arkasında saklıyorum
1447 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
421
Kitap
14
Takip edilen
785
Takipçi
0
İnceleme
6bin
Alıntı
29
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
s’سلطان
@zahirimAhir
·
Rabbim ne güzel kanun koymuşsun senin kanunlarınla yaşayamadığım için çok üzgünüm.
1000Kitap
lain isimli okura yanıt verildi
lain
Bunu hangi cümlemden çıkardınız, inanın ki anlayamadım. Bugün eğer kendi inancınıza uygun, özgür bir yaşam sürdürüyorsanız bilin ki bunun tek bir sebebi var o da burun kıvırıp, kıymetini bilmediğiniz cumhuriyettir.
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
s’سلطان
@zahirimAhir
·
Rabbim ne güzel kanun koymuşsun senin kanunlarınla yaşayamadığım için çok üzgünüm.
1000Kitap
lain isimli okura yanıt verildi
lain
Sizin tek probleminiz cumhuriyetin varlığını bir türlü kabul edemeyişiniz
s’سلطان
@zahirimAhir
·
Rabbim ne güzel kanun koymuşsun senin kanunlarınla yaşayamadığım için çok üzgünüm.
1000Kitap
lain isimli okura yanıt verildi
lain
. Türkler bağımsızlığına düşkün olduğundan ayak bastıkları yere devlet kurmuş. Osmanlı Devleti de bu devletlerden sadece bir tanesidir. Koca Türk tarihini bin yıla sığdırıp, Osmanlıdan ibaret olduğunu iddia edişiniz üzücü olduğunu kadar da gülünç
Takip Önerileri
s’سلطان
@zahirimAhir
·
Rabbim ne güzel kanun koymuşsun senin kanunlarınla yaşayamadığım için çok üzgünüm.
1000Kitap
lain isimli okura yanıt verildi
lain
yaşadığı ülkenin yönetim biçiminden memnun olmadığını, şeriatla yönetilmediği için de çok ama çok üzgün olduğunu söyleyen siz değil misiniz? Ben de size bu topraklarda cumhuriyetin ilelebet süreceğini hatırlatmak ve gerçekleşmesi imkansız hayallere kapılıp da kendinizi üzmemeniz adına bir tavsiyede bulunmak istedim, o kadar
s’سلطان
@zahirimAhir
·
Rabbim ne güzel kanun koymuşsun senin kanunlarınla yaşayamadığım için çok üzgünüm.
1000Kitap
lain
cumhuriyet ile yönetilen, laik devlet anlayışına sahip bir ülkede hala şeriat kanunlarıyla yönetilmeyi beklemek? Şeriat kanunlarıyla yaşayamadığınız için çok üzgünseniz eğer kendinize uygun bir ülkede, şeriat ile yönetilerek mutlu mutlu yaşarsınız
Geri
İleri