Mel

Mel
@lajoconde
Ah, bu insan yüzleri!.. Her şeyimizi bağladığımız, durmadan yanıldığımız, istediğimiz kadar bol hasletler, adilikler, iyilikler, kötülükler, delilikler, akıllılıklar, sevdalar yüklediğimiz insan yüzleri! Yanılsak da zararı yok! Bu yüze olmazsa ötekisine yükleriz saydıklarımızı.
Reklam
Acı çekmek bayılana kadar dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.
Sayfa 169·Kitabı okudu
"Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum."
Sayfa 46·Kitabı okudu
Kuşlar, aynı dala, yalnız iki farklı yöne uçmak için konarlar. Gökyüzündeki bulutlar bir birleşir bir ayrılırlar. Tüm yaratılmışların kaderidir bu...
İnsanın olmadığı yerde mutluluk da yoktur! İnsanın olduğu yerde de mutluluk yoktur...
Reklam