Açık söylemek gerekirse bu kitabı tesadüfen aldım . Çünkü Kapağı dikkatimi cekmişti. Olay örgüsünün bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim . Son zamanlardaki en iyi kitap olduğunu düşünüyorum . Beni çok etkiledi . Şuanda favori kitabım ve hayatımda unutamayacağım kitaplardan biri. Otizimli bir gencin gözünden hayatı anlatmış . Eğer kitabı okumadıysanız en kısa zamanda okumanızı öneririm .