momo'yu okurken günümüzü anımsadım.. hele çocuklara uygulanan muameleler depolara kapatılan çocuklar günümüzdeki ailelerin çocuklarını baştan savmak için ellerine bir tablet bir telefon tutusturmasina o kadar benziyor ki. teknoloji çağındayız aman ne olacak sanki diyen ebeveynler.. aslında çocuklarını robot olarak yetiştirdiklerini bir bilseler. kendi fikri olmayan, hayalleri olmayan, özgün oyunlardan bir haber bir nesil.