Bu kitap çok güzel ve içine çeken bir kitap ama mafaldanın başına gelenler baya üzücü hani kitap ı okurken "neden böyle oldu" diyorsunuz o nedenle beni bi tık sıktı ama yinede çok güzel bir kitap bence
Bu kitap inanılmaz konusu çok iyi ben nerdeyse 2 günde okudum toplam 4 saat falan
ediyor ama o kadar iyi ki yazarının ellerine sağlık.Birde gerçek hayattan uyarlandığı için benim hoşuma dahada gitti
Çok güzel bir kitap ama pek benlik değil yani zoraki okudum ve bu kitap ödevdi o nedenle tamamen okudum ödev olmasa gerçekten okumazdım dediğim gibi kitap güzel,konusuda güzel ama benlik değil