Ceylan. Seni o kadar çok seviyor ve seninle gurur duyuyorum ki. Şimdi bir kahve yapacağım ve kendimi senin kaleminden dökülen cümlelere bırakacağım. Bu çok sevdiğim ve özlem duyduğum bir dostla karşılıklı kahve içip hayattan, insanlardan, duygulardan, beklentilerden, varolmaktan ya da olamamaktan bahsetmek gibi olacak. Daha önce cılız bir lambader ışığıyla aydınlanan salonumda, boş bir sınıfta, okul yolunda, kulağımıza inceden bir canlı müziğin çalındığı bir mekanda yüzlerce kez yaptığımız gibi…
Yolu açık, okuru bol olsun❤️